Bo día, familias.
Pasamos a resumir o acordado onte por amplia maioría entre os asistentes:
-Renovación da empresa de catering para o vindeiro curso, tras amosar una valoración moi boa ou boa ó respecto nas enquisas, un 85% dos 75 asistentes ás xornadas de portas abertas.
-Aprobación de melloras no sistema de inscrición para as actividades e servizos da ANPA no vindeiro curso:
-Realizarase unha ficha por familia e non por nena ou neno, evitando así o retraso entre o envío dun e a cumplimentación e envío do seguinte.
-Limítase a 3 as actividades a elexir para cada nena ou neno, sen contar a ludoteca, comedor ou madrugadores.
-Poderase realizar telemáticamente a través de dispositivos móbiles e tratarase de que o xustificante de recepción sexa o mais rápido posible.
– Acordase agardar á resposta das administracións (Xefatura Territorial, Vcesecretaría de Educación e Concello) á petición por escrito da Anpa sobre custear a metade do cambio de solo do comedor, se asumen a outra metade.
Se non se obtén resposta ou non é afirmativa, continuaremos con outras medidas de presión e votaranse os presupostos presentados, na vindeira Asemblea.
Seguimos animando á asistencia e á participación.
Grazas por todo e un saúdo.